Wspólnie z działem będziesz odpowiedzialny za generowanie leadów sprzedażowych

2019-09-28

Nie chodzi o to, żeby generować jak najwięcej leadów i po prostu przekazywać je do działu sprzedaży. Firmy, które stosują praktyki dojrzewania leadów uzyskują lepszą produktywność zespołu sprzedaży i wyższy wzrost przychodu? Cały proces identyfikacji leadów oraz szacowania ich gotowości do zakupów to generowanie leadów. Wspólnie z działem będziesz odpowiedzialny za generowanie leadów sprzedażowych. Powyższe informacje wskażą nam, że konkurencja robi coś w zakresie pozyskiwania leadów ze strony internetowej. Dlaczego w tak wielu firmach strona internetowa nie jest głównym miejscem zapewniającym generowanie leadów B2B? W rezultacie zwiększamy ilość wygenerowanych leadów sprzedażowych, a Tobie znika jeden problem z głowy. W naszym artykule pokażemy, że proces generowania leadów za pomocą strony internetowej może być niezwykle skuteczny. Dostosowanie strony internetowej, aby zapewnić na niej wysoki ruch użytkowników, to jeden z najbardziej kompleksowych obszarów systemu generowania leadów. Pozyskiwanie leadów sprzedażowych odbywa się wtedy, gdy do gry wkracza marketing. Brak landingu powiązanego z reklamą znacznie osłabi proces pozyskania leadów od potencjalnych klientów. Nasz system generowania leadów musi dostarczać odpowiednią ilość leadów marketingowych MQL tak, aby część z nich zamienić na leady sprzedażowe SQL z większą szansą na sprzedaż. Zmieniło się też samo pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Dodatkowo budowa systemu pozyskiwania leadów B2B kończy się w wielu firmach na etapie działań SEO i reklam. Jeżeli tylko 10% z leadów MQL może stać się leadami sprzedażowymi, to widać jak dużo leadów MQL trzeba, aby zamknąć sprzedaż. Nie oznacza to, że nasz system pozyskiwania leadów nie działa. Takie osoby mają charakter leadów marketingowych. Aby uniknąć takiej sytuacji, musimy podejść do budowy generowania leadów w bardziej usystematyzowany sposób. Jeśli na swojej stronie WWW wprowadzisz zmiany, które generują dużą ilość leadów B2B, zyskasz o wiele więcej niż tylko dane kontaktowe klientów. Dzięki temu, proces generowania leadów handlowych okazuje się prosty i przyjemny. Ponieważ tylko część z otrzymanych leadów stanie się naszymi klientami, a działania sprzedażowe to gra liczb, nie możemy koncentrować naszych działań tylko na leadach sprzedażowych. Nie trać czasu na generowanie leadów, my zdobędziemy je za Ciebie. Brak leadów MQL znacznie ogranicza możliwości końcowej sprzedaży. Uważają też, że system pozyskiwania leadów na stronie WWW jest bardzo skomplikowany, czasochłonny, a więc nieopłacalny. Szybciej zmieniasz pozyskane kontakty na płacących klientów: dobra strategia generowania leadów obejmuje również proces ich dojrzewania. Generowanie leadów jest rewelacyjnym sposobem na efektywne wykorzystanie czasu i zasobów sprzedawcy. Generowanie leadów sprzedażowych za pomocą strony WWW jest złożonym procesem. Skupimy się na tym, co jest najważniejszym elementem budowy systemu zapewniającego generowanie leadów na stronie WWW i jak krok po kroku dojść do pozyskania większej ilości kontaktów ze strony.