Pozycjonowanie w google, a kierowanie reklamami

2020-07-15

Decydując się na pozycjonowanie w google należy pamiętać, że istotne staje się kierowaniem reklamą. Do niektórych metod zalicza się słowa kluczowe, miejsca docelowe, tematy, jak i również zainteresowania i remarketing.


Pozycjonowanie w google, a metody kierowania reklamą

Słowa kluczowe w określonej sieci reklamowej, a więc metoda odpowiednio pozwala niezwykle precyzyjnie określić miejsca wyświetlania reklam na wskazaniu treści stron docelowych. To dobry sposób dla reklamodawców oferujących niszowe produkty oraz usług. Trzeba całkowicie pamiętać, że w sieci reklamowej słowa kluczowe funkcjonują jedynie w dopasowaniu przybliżonym, jeżeli chodzi o pozycjonowanie w google http://mateuszkozlowski.pl/.


Miejsca docelowe jak sama nazwa wskazuje, w tych obszarach będą wyświetlane reklamy. Mogą to być adresy stron internetowych, nazwy aplikacji mobilnych lub specyficzne miejsca, takie jak kanały na YouTube. Tematy najbardziej oczywistą metodą kierowania w sieci reklamowej jest tematyka stron, na której mają się wyświetlać reklamy, w nakierowaniu na sprawdzone pozycjonowanie w google.


Do tej sekcji należą, zgodnie z daną nazwą, dwie metody kierowania reklam. Łączy je to, że jednak określają odbiorców reklamy, a nie jak wcześniej miejsca wyświetlania reklam. Zainteresowania pozwalają zatem wyodrębnić odbiorców należących do danej grupy, co pozwala między innymi na wyświetlanie reklam tym osobom podczas przeglądania przez nie dowolnych stron o tematyce muzycznej. Remarketing to natomiast możliwość precyzyjnego dotarcia do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili stronę internetową reklamodawcy.